Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

du
duclucas - 18-02-2012 16:55:37
Huishouden & Energie

Kapotte electrameter

[quote=avhelvoort schreef op zaterdag 18 feb 2012, 16:15]misschien heel stom maar als ze zeggen dat dat ding nooit kapot kan, waarom moet dat ding dan wel gekalibreerd worden?
ik vindt het een grote onzin wat ze zeggen, natuurlijk kan zn meter kapot en als ze eerlijk zijn zouden ze het gemiddelde nemen van andere jaren of het zelfde als het vorige jaar en verder niks in rekening brengen, ik zal snel overstappen naar een andere maatschappij met zijn klanten service, wel na dat alles netjes geregeld is.

de meter moet gekalibreerd worden om te controleren wie gelijk heeft: enexis (de netbeheerder) of de klant. en als de klant wil overstappen naar een andere netbeheerder dient hij te verhuizen. echter alle netbeheerders zullen geen kosten terugbetalen zonder dat de meter gekalibreerd is. eigenlijk wel logisch.

niet alle nederlanders zijn eerlijk..............