Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ir
iris-in-zwolle - 20-02-2012 14:09:17
Geldzaken & Recht

Storting van een geldbedrag

[quote=zwaardvis schreef op maandag 20 feb 2012, 12:35][quote=an62 schreef op maandag 20 feb 2012, 12:24]ik weet niet of je met internetbankieren betaald heb, maar het is dan makkelijk terug te vragen (storneren). het gaat heel eenvoudig. ik begrijp niet dat ing dat niet doorgeeft hoe te handelen, maar bij mij is het wel gebeurt.

als een incasso van uw betaalrekening is afgeschreven, kunt u de ing binnen 56 dagen na afschrijving verzoeken dit incasso terug te boeken. via mijn ing boekt u als volgt incasso's terug:

- log in op mijn ing;
- klik op ‘overschrijven' achter 'betalen';
- kies voor ‘incasso-opdrachten' in het linker menu;
- selecteer de gewenste betaalrekening;
- klik op het kruisje achter het betreffende incasso;
- klik in het volgende scherm op ‘incasso terugboeken'.

ik hoop dat het nog binnen de termijn is en dat je hier wat aan hebt, succes

dat kan alleen bij incasso's waarbij de wederpartij de opdracht tot afboeking heeft gegeven. dit kan niet bij overschrijvingen die je zelf hebt gedaan cq zelf hebt ingetypt... ing internetbankieren voert zelfs een naam/nummer controle uit.