Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 21-02-2012 17:42:23
Computers & Telefonie

Vies truukje van tele2...maar waarom?


hallo peedee,

toen tele2 met die email met die tariefsverhoging kwam kon je 3 dingen doen:

1. per direct opzeggen. immers, een tariefsverhoging is in het nadeel van de klant en dan heb je het recht om per direct (lees: per ingangsdatum tariefswijziging) op te zeggen.

2. niets doen. je contract wordt dan omgezet naar het nieuwe tarief en je behoudt de mogelijkheid (als je die had) om per maand op te zeggen.

3. het aanbod van €10 korting accepteren. je krijgt dan een nieuw contract wat je eerst weer minimaal 1 jaar moet uitzitten.

en ja, dat soort 'trucjes' doen alle bedrijven om klanten aan zich te binden. je krijgt natuurlijk niet 'zomaar' €10 kado.....

m.vr.gr. freya