Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 22-02-2012 12:06:23
Computers & Telefonie

Vies truukje van tele2...maar waarom?

Peedee schreef op woensdag 22 feb 2012, 11:55: mijn punt zit erin dat tele2 mij een brief stuurt waarin ze het hebben over een nieuw abonnement, maar ik heb een bestaand abo verlengd.

door te doen alsof het om een nieuw abo gaat, beperkt tele2 mijn rechten om op elk moment op te kunnen zeggen. dat lijkt mij een spelletje.

nee, dat zie je verkeerd. door te verlengen geef je zelf je rechten al op om elk moment te kunnen opzeggen. die korting krijg je immers door de zekerheid te geven dat je nog minstens een jaar klant blijft. dat zij het hebben over een nieuw abonnement terwijl je gewoon een bestaand abonnement verlengd hebt is gewoon een taaltechnische formaliteit: je bent of bestaande klant en kunt elk moment opzeggen, of je bent een klant die nog een bepaalde tijd aan z'n contract vast zit. dit laatste groep noemt tele2 "nieuwe klanten" (big deal :s).