Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

merryweather
merryweather - 27-02-2012 13:22:01
Vakantie & Reizen

Problemen met de post

[quote=mostertpot schreef op maandag 27 feb 2012, 13:06]heeft de postbode niet gevraagd het pakketje en inhoud te inspecteren? vorige week kwam er bij mij ook een beschadigd pakketje en de postbesteller vroeg mij ter plekke om het te controleren, als er iets zou ontbreken, zou hij het mee terug nemen. een juiste houding van de postbezorger, gelukkig zat alles er in en kon ik het pakje accepteren. maar anders moet je nooit een beschadigde zending accepteren als je het niet kan of mag inspecteren. zodra je het aanneemt ligt de verantwoording bij je zelf.

dan heeft u een postbode van de oude stempel!er is er niet 1 die wacht totdat jij je pakket hebt geopend en dat lijkt me ook wel vrij logisch.dat zelfde geldt voor dhl e.d