Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ja
jan jansen - 27-02-2012 16:59:03
Vakantie & Reizen

Problemen met de post

Een verzekerde verzending is eigenlijk belachelijk. je dient dus extra te betalen voor iets waarbij je mag verwachten dat ze hun werk gewoon goed doen.
en als het mis gaat heeft tnt 1 doel: niet uitkeren. de voorwaarden van tnt zijn niet duidelijk en van hoog tot laag zijn ze niet thuis.

in mijn geval wijst tnt naar het land van de geadresseerde, terwijl ik inderdaad ook van een vriend had vernomen dat bij het sorteercentrum van tnt waar zijn zoon werkt behoorlijk wat spullen achterover wordt gedrukt door medewerkers.

ik heb al heel wat gekocht en verkocht via ebay en marktplaats en ben nu heel terughoudend geworden in het versturen van items. in mijn geval wat het item heel licht en viel het denk ik niet op als het eruit was. volgende keer stuur ik een grindtegel mee. weegt het iets zwaarder. dat ik minder met tnt ga versturen zal tnt een rotzorg zijn. waarschijnlijk praat je totaal maar over een paar % wat mis gaat. zolang je kwestie niet in de uitzending komt bij kassa, radar of bij joep van 't hek kan je een vergoeding vergeten. jammer dat bedrijven alleen op die manier tegenwoordig hun afspraken nakomen. op termijn zullen ze hopelijk in hun eigen vingers snijden.