Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

stacey
stacey - 27-02-2012 22:25:25
Geldzaken & Recht

Eurotickets

[quote=dd87 schreef op maandag 27 feb 2012, 21:36] er sprake zijn onverschuldigde betaling. . indien dit niet het geval is kunt u hen het beste schriftelijk in gebreke stellen om vervolgens de vordering te gaan incasseren.



zo simpel ligt het natuurlijk niet.............
vraagsteller besteld iets en betaald niet volgens de voorwaarden en niet op tijd.........
daarmee is vraagsteller in gebreke en niet de leverancier van het product,
wat een tijdsgebonden product is, en waarvoor geen bedenktijd geldt.........
feitelijk wordt het een annulering (door koper) omdat bestelde niet (op tijd) is betaald.


--artikel 8b betaling telefonische reservering
eenmaal online gekochte tickets worden niet teruggenomen.
tenzij specifieke condities zijn overeengekomen zal cliënt zeven dagen voor bezoek het factuurbedrag betalen.
bij annulering vanaf de 5e dag (inclusief) tot de vertrekdag: 90% van de totaalsom
bij annulering op de vertrekdag of later: de volle totaalsom--

mi mag je blij zijn als je geld terug krijgt.........