Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

stacey
stacey - 27-02-2012 23:36:11
Geldzaken & Recht

Eurotickets

=dd87 schreef op maandag 27 feb 2012, 23:00: zoals ik al aangeef ben ik niet op de hoogte van de algemene voorwaarden noch van de specifieke voorwaarden met betrekking tot de gesloten overeenkomst.

dan moet je niet zomaar een advies geven......

=dd87 schreef op maandag 27 feb 2012, 23:00: neem aan dat je het artikel uit de algemene voorwaarden hebt? daarbij vraag ik me af of de tickers "telefonisch" zijn gereserveerd? buiten dat ben ik uitgegaan van een niet verstreken betalingstermijn.

ja, link vergeten maar zo op internet te vinden....http://www.euroticket.nl/body.asp?parenttaal=nl&id=algemene_voorwaarden_nl">av

heeft niets van doen met een verstreken betalingstermijn feitelijk, maar betaling voor tickets voor de 12e waren de 12 e niet binnen- dus niet betaald.......
logisch dat je ze dan niet krijgt, wat je niet zomaar ontslaat van je betaalverplichtingen want je hebt ze wel besteld/gekocht en in dit geval omdat het hier een tijdsgebonden en ( niet kostenloos te annuleren) koop betreft, zonder bedenktijd, en waarvoor dus geldt koop=koop heb je het gekocht en moet je het betalen
dat die betaling via via was waardoor het te laat was is toch echt fout/probleem van koper dan......en verkoper niet te verwijten maar die heeft een op of na de 12e onverkoopbare ticket over, die is dus te betalen door de koper.