Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

stacey
stacey - 28-02-2012 12:03:00
Geldzaken & Recht

Eurotickets

[quote=goldensky schreef op dinsdag 28 feb 2012, 09:55]@stacey,hoe werkt het dan als het gekochte een dag van te voren besteld is en je het geld normaal overboekt zoals bedrijf vraagt,maar het geld tussen banken blijft"hangen" en zodoende niet binnen 1 dag over is.ts heeft bewijs dat het 11 feb van rekening is afgeschreven,dat het geld niet over is kan ts niks aan doen ,ts kon niet eerder overmaken dan dag voor evenement.

tja, (gewone) overboekingen kosten veelal tijd, maar heb ik nog nooit van gehoord met een ideal betaling dat is voorzover ik weet altijd direct, maar vraagsteller ging hier eerst zelf tussen eigen rekeningen overboeken en dat kost veelal tijd.......
probleem is dat kaart maar 1x /dag geldig is en je het zonder betalen gewoon - en logisch - niet krijgt.
ik zou zelf op zo`n korte termijn zoiets niet durven bestellen en zeker niet als het niet direct bij ideal kan betaald.....