Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

si
silvanavos - 28-02-2012 12:19:32
Geldzaken & Recht

Eurotickets

Wij hebben vrijdagochtend 11februari telefonisch contact met het bedrijf gehad toen heeft de meneer mijn gegevens gekregen en mij hun rekeningnummer doorgegeven waar het op gestort moest worden. alleen wisten wij dus niet dat het om een abn amro rekening gestort werd daarom hebben wij er een bewijs bij gedaan. meneer heeft mij die zaterdagsmiddag gebeld dat het geld
nog niet bij hun binnen was maar als wij opnieuw 300euro overmaakten via een abn amro rekening wij alsnog dezelfde dag de kaarten zouden krijgen. toen heb ik dit bedrijf opgezocht op internet en het blijkt dat dit bedrijf al meer van dit soort praktijken heeft gehad. ook bekend bij het programma kassa. het vreemde
is dat ik wel 5 mails heb met de belofte dat het geld met spoed zou terug gestort worden en dat ik een kortingsbon zou ontvangen voor een volgende keer als ik kaarten bij hun zou bestellen. we hoefden zelfs geen administratie kosten te betalen van 15 euro over de 300euro omdat we zo'n moeite hadden gedaan om contact met hun te krijgen blablabla. nou oplichters 1e klas zijn het dus!