Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ro
rondol - 29-02-2012 14:21:48
Computers & Telefonie

Bolcom ervaring

[quote=lekkerisdat schreef op woensdag 29 feb 2012, 13:55]niet beters te weten moet je voor dit soort bedragen toch echt vooruit betalen..
wel een geluk dat je dit soort rekeningen niet hoeft te voldoen

en de service van bol.com is waardeloos, mij zijn ze als klant al lang kwijt.

bij bol zijn ze alleen maar op geld uit, en zeker niet klantvriendelijk. ook zijn ze mij als klant kwijt.
de normale gang van zaken is dat men een e-mail bevestiging krijgt, van de bestelling, en deze (via ideal, of bankoverschrijving) vooraf betaald. ik weet niet zeker of zakelijke afnemers op rekening kunnen bestellen, maar dan is bol verplicht het kvk nummer na te trekken.