Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

he
henkhh - 05-03-2012 14:11:12
Computers & Telefonie

Provider die niks doet

Je hebt recht op oplossing van je probleem, je betaald tenslotte voor de levering van diensten en niet voor het ontbreken daarvan. wat uit je vraag niet blijkt is of er verder iets is afgesproken met t-mobile tav een oplossing. is dat niet het geval dan moet je daar alsnog met t-mobile duidelijke afspraken over maken en deze laten bevestigen via mail. ik kan mij voorstellen dat de provider niet direct een monteur stuurt maar ze moeten dan wel duidelijk aangeven hoe en wanneer ze het probleem denken te gaan oplossen. voor de periode dat je van de diensten geen gebruik hebt kunnen maken zou ik abonnenmentsgeld terug vragen evenals de gemaakt kosten (mobiel bellen etc.)