Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

goldenluck
goldenluck - 05-03-2012 14:49:36
Computers & Telefonie

Provider die niks doet

Mijn ervaring is als ik problemen heb met grote bedrijven is er over twitteren! heb het afgelopen maanden twee maal meegemaakt. gelijk dezelfde dag reactie en probleem wordt erg snel opgelost. bedrijven willen niet dat men klagende twitteraars ziet. in u geval zou ik twitteren naar @tmobile_webcare . waarschijnlijk heeft u binnen het uur contact. en zo lang het probleem niet is opgelost blijven twitteren, mijn ervaring is dat het stukken sneller is opgelost. als u de problemen per telefoon meld, dan kan niemand "mee luisteren" , maar als u twittert kan heel nederland mee lezen dat het bedrijf zijn problemen niet goed oplost, dat soort negatieve aandacht wil een bedrijf niet. ik ben er van uitgegaan dat u nog kunt internetten aangezien u het probleem hier op de kassa internetpagina aan de orde brengt. veel succes ermee!