Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

tdehond
tdehond - 05-03-2012 15:09:04
Computers & Telefonie

Provider die niks doet

Stel online/ t mob. schriftelijk aangetekend in gebreke. stel een termijn waarin u verwacht dat een monteur bij u langs komt om het probleem op te lossen. geeft aan dat als u op ....... geen goed werkende verbinding heeft u per direct de overeenkomst kosteloos wilt beëindigen.

wordt uw probleem niet binnen b.v. 10 werkdagen opgelost en kunt u niet kosteloos per direct de overeenkomst beëindigen, dan rest een gang naar de geschillencommissie om dit als een geschil voor te leggen.

geeft aan dat u tevens over de periode dat geen dienst verleend werd de abonnementskosten terug gevorderd worden conform de wet.

copie brieven + verzendbewijzen bewaren.