Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

he
henkhh - 08-03-2012 12:43:07
Auto & Vervoer

Verzekering scooter

Op het moment dat je achterstand hebt met het betalen van de premie wordt de dekking opgeschort dwz dat je op dat moment niet verzekerd bent. je hebt het in je verhaal alleen over de herinnering maar niet over het eerste verzoek voor betaling van de premie. je hebt natuurlijk zelf ook een verantwoordelijkheid tav het voldoen van de premie. wanneer er sprake is van wanbetaling dan mag de verzekeraar de verzekering beeindigen dat staat ongetwijfeld beschreven in je polisvoorwaarden. het acteren van de tussenpersoon, ik neem aan dat hij ook een kopie van de herinnering heeft gehad, vind ik laakbaar maar ik denk dat je daar juridisch niet veel mee kunt. dergelijke kwesties kun je voorkomen door de premie bij de volgende verzekering middels automatische incasso te laten lopen dan hoef je er verder zelf niet op te letten indien je voldoende saldo op je rekening hebt.