Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

gajnieuw
gajnieuw - 12-03-2012 16:36:04
Geldzaken & Recht

Geldzaken en privacy

Als het de ing is. zullen ze zonder ook zelf maar verder te kijken naam en adres gegevens doorgeven aan de persoon die verkeerd heeft gestort. ook sturen ze zelf dreigbrieven. dat als je niet binnen een bepaalde tijd terug stort ze dit doen. dit uit eigen ervaring. we hebben nog alle brieven op zolder liggen. aangezien ze op een bepaalde rekening nogal vaak verkeerd stortte. wij hebben altijd netjes gelijk terug gestort zodra wij merkten dat er iemand was geweest die naar het verkeerde rekening nummer had over gemaakt. ik kan met dus niet voorstellen dat ze u niet zullen helpen bij de ing. anders een afschrift vragen vaak staat hier ook een naam en woonplaats op. soms zelfs een straatnaam en huisnummer. deze zou je een brief kunnen sturen. wij hebben tenslotte om deze reden de rekening op gezegd bij de ing. ze nemen het dus niet zo nauw daar bij de ing met de privacy van hun klanten
bij de rabobank heb ik dit nog nooit mee gemaakt. dus weet niet hoe hun het oplossen.