Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 14-03-2012 12:35:49
Auto & Vervoer

Shell.wilt u gebruik maken van onze aanbieding.

Ik werk zelf bij de shell als medewerker aan de balie en ja elke keer moet ik daar naar vragen. bij een paar vaste klanten weet ik het antwoord inmiddels en ga ik met een kwinkslag gewoon verder. liever vraag ik het ook niet, scheelt een hoop tijd, gedoe en geklaag, ware het niet dat wij regelmatig mysteryguests van shell krijgen of wij alles volgens de regeltjes doen. een daarvan is of wij elke klant naar de weekaanbieding vragen. verder wordt bijgehouden hoeveel wij in elke dienst ervan verkopen. dus als je het slechter doet dan je collegas valt dat op. sorry, excuses dus, maar wij kunnen ook niet anders. is van hogerhand opgelegd en ik wil in deze crisistijd graag mijn baan behouden.
klagen over pompprijzen heeft ook geen zin, die bepalen wij ook niet. het enige wat u kan doen is massaal bij elk pompstation een klachtenformulier hierover invullen. als dit echt massaal gaat gebeuren dan kan het misschien veranderen. ben ik ook van het gedoe en geklaag af.