Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

lo
louissa - 19-03-2012 11:14:52
Computers & Telefonie

Klacht tele2 ik weet het niet meer

[quote=maggy m. schreef op zondag 18 mrt 2012, 21:15]hebben jullie al iets besloten over te ondernemen actie? ik doe graag mee. heb ook slechte ervaringen met tele2 en ze komen elke keer met een nieuwe smoes. maar ik zit er ook nog bijna een half jaar aan vast voor het contract kan worden opgezegd. heb gister al een klacht op hun faceboopagina gezet, maar geen reacties en die site wordt ook niet zo vaak bezocht, denk ik, dus heb 'm maar weer verwijderd. het is inderdaad onvoorstelbaar dat het bedrijf gewoon door kan gaan. en ook de klachten over onterechte telefoonrekeningen... ik verdenk ze daar bij ons ook van, maar kan dat niet bewijzen.

beste maggy m.

ook ik dacht dat ik er nu eindelijk vanaf zou zijn na mijn aangetekende brief, en telefonisch contact. mij werd verteld dat nu alles stop gezet zou zijn zonder afkoopsom. krijg ik hele hoge rekeningen thuis gestuurd. ik weer gebeld, aangegeven dat ze de administratie kosten en de verzendkosten moeten crediteren want dit was niet de afspraak!! ook was er ineens wel weer een afkoopsom, ik heb aangegeven niet te betalen voordat alles is geregeld. er moet zeker actie ondernomen worden. want dit gaat te ver, en wij zijn niet de enige. heb jij enkele ideeen??

gr. louissa