Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

moeder56
moeder56 - 21-03-2012 16:27:57
Elektronica & TV

Ziggo onbereikbaar en slechte service

[quote=noot12 schreef op maandag 19 mrt 2012, 07:46]we krijgen nauwelijks meer guide plus doorgegeven van ziggo, maar als je dan probeert te bellen met ziggo krijg je voor 80 cent !!!! per minuut eerst 5 minuten een bandje en vervolgens mag je weer terug gaan bellen omdat ze het te druk hebben...
waarmee... mensen proberen weg te pesten van analoog naar digitaal. het is jammer dat we geen andere aanbieder hebben, maar wellicht krijgen we binnenkort glasvezel en zijn we van ziggo af. de vlag gaat uit.
wat een verschrikkelijke klantonvriendelijke monopolist. jammer dat daar nooit iets aan gedaan wordt.

zoals gezegd: 1200 bellen optie 3 optie 4 dan heb je direct de klantenservice.
kan soms even duren , maar dat moet je maar over hebben voor een gratis nummer.
soms ligt de slechte service aan de houding van de klant.
ik heb zelf alleen maar goede ervaringen.