Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

mc
mcb1967 - 22-03-2012 17:40:45
Computers & Telefonie

Spooknota van tele2

De (hernieuwde) tevredenheid is het gevolg van het gesprek met deze medewerker en het door hem in de richting van een oplossing van de klacht willen meedenken en handelen. mijn grieven tov de (1e lijns) helpdesk blijven en dat heb ik m ook verteld. dat daar een aantal mensen zitten die van toeten nog blazen weten is en blijft gewoon een feit.

de 'limiet' waarbij tele2 aan de bel gaat trekken stond op € 500,00 en die is fors naar beneden bijgesteld. namelijk naar € 150,00. dus (in het zwartste scenario) mocht dit nogmaals gebeuren ik veel eerder op de hoogte word gebracht. ook krijg ik een nieuwe simkaart. de telefoon is gereset naar de fabrieksinstellingen (zelf gedaan). tele2 houdt de komende tijd een 'vinger aan de pols' op dit nummer. ik heb een geldelijke genoegdoening gekregen voor het, in eerste instantie, niet goed oppakken van de klacht en de factuur zal worden bijgesteld in hoogte. hij is niet in zijn geheel kwijtgescholden maar wel fors minder. ook wat tips gekregen omtrent het beter beveiligen van de telefoon middels het uitzetten van wat instellingen zoals het automatisch altijd on-line zijn ervan. roaming heet dat geloof ik. mocht dit alles toch niet blijken te helpen dan krijg ik kosteloos een nieuw nummer.

al met al toch een zeer goede oplossing vind ik.