Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

we
wearnolf - 23-03-2012 08:16:56
Huishouden & Energie

Diefstal bij postnl

Zelfde ervaringen.

inmiddels alweer 2 pakjes kwijt. postnl heeft het wel laten onderzoeken maar (surprise surprise) ze konde het niet vinden, helaas pindakaas, verzendkosten kwijt en de waarde van de pakjes.

het is toch gek dat je betaald voor een dienst en om er zeker van te zijn dat het goed gebeurd je het nog extra moet verzekeren? come on!

als jullie de interne processen niet onder controle hebben dan moet de consument hier de dube van worden? is dit de manier hoe postnl tegen services aankijkt, blijkbaar...want op vervolgvragen aan de servicedesk krijg ik in ieders geval geen reactie meer.

dit lijkt trouwens standaard procedure bij hun callcenter -> vervolgvragen nadat gemeld is dat een pakje kwijt is worden niet beantwoord (case closed)

advies aan postnl: alle pakketen zijn standaard verzekerd, wil je dit niet dan krijg je korting.