Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ye
yeshaya - 23-03-2012 13:53:05
Huishouden & Energie

Meterstanden enexis

Grappig om te lezen dat bij enexis alles langs elkaar heen loopt. ik word ook van kaste van de muur gestuurd en je moet om de 8 dagen weer bellen of een bericht sturen van word er wat aan gedaan. maar krijg altijd te horen, uw bericht word naar de juiste afdeling gestuurd en zij nemen contact met je op.of u word terug gebeld als je een medewerker aan de lijn hebt. ik zit nu al 3 weken zonder stroom, omdat ik over was gestapt naar een ander energie bedrijf waar zei alles met de net beheerder regelde. zodat dus ik niks aan enexis hoefde te betalen daar zorgde zij dan voor. maar kreeg een aanslag van 1000 euro en werd afgesloten. papieren van mijn leverancier gestuurd als bewijs dat zij dus daar voor zorgde zodat ik aan 1 leverancier moest betalen. omdat zij een contract hadden met enexis zodat zij het onderling met elkaar regelde. ik alles betaald en nog steeds niet aangesloten. heb een advocaat in geschakkeld en alle bewijs dat ik heb verzameld en we klagen enexis aan omdat nog steeds niet aangesloten ben en b iet eens aan hun hoefde te betalen want dat deed ik immers al via de energie leverancier. belachelijk dit bedrijf!!!