Rapporteren
Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.
Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.
Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:
Na 2 jaar moederbord van laptop (600,-) al kapot
Je staat als consument wel in recht maar het ook krijgen is maar de vraag. heb commerciƫle economie gestudeerd en geen enkel bedrijf (lees grote keten) zal je schade direct bij melding zomaar vanzelf repareren of vergoeden. nee verdien en ontmoedig is het credo met de wetenschap dat hun juridische afdeling goed bevolkt is.
wat dan gebeurt is dat 99,99% van de consumenten of niet de middelen hebben of niet de moeite wensen te nemen het gelijk te halen. en klagen vervolgens op bijvoorbeeld deze site. hier tank je enkel sympathie. maar als je gelijk hebt haal dat dan ook. anders veranderd er niets.