Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ag
agneske - 28-03-2012 08:07:44
Computers & Telefonie

Opzegging bij ziggo en toch door laten lopen

Het abonnement loopt nu bij online (drie in een). al vele malen gebeld en gemaild naar ziggo (netjes geschreven en gebeld) maar ze blijven erbij:
"op 23 november is door u huidige provider het internetabonnement en telefoonabonnement beëindigd. vanaf 23 december is uw alles-in-1 abonnement beëindigd en is het televisie abonnement doorgelopen.
uw televisieabonnement is niet beëindigd door u en ook niet beëindigd door u huidig provider"
maar wel in de bevestigingsbrief (opzegging) schrijven: beëindiging van uw "alles-in-1 abonnement" (televisie/telefoon/internet). volgens mijn rechtsbijstandsverzekering inderdaad een handige streek. het bedrag is helaas te klein om terug te vorderen, kortom ziggo komt hier weer prachtig mee weg.
de smoes van het jaar: de televisie-opzegging betreft alleen de digitale versie, analoog loopt door! dit verzin je toch niet!
(p.s. natuurlijk had ik wel op moeten zeggen als de tv bij kpn (digitenne) zou lopen)