Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

tienvliet
tienvliet - 28-03-2012 17:29:59
Computers & Telefonie

Opzegging bij ziggo en toch door laten lopen

Hallo agneske, best wel vreemd aangezien ik sinds kort eveneens alles in 1 kreeg aangeleverd. de factuur welke ik aansluitend ontvangen heb, liet zien dat het pakket “analoge tv” in mindering was genomen op het totaalbedrag. dit hoeft nu dus niet meer betaald te worden, wel het extra zenders pakket van 13 euro. dus in deze situatie is wel degelijk het analoge pakket volledig vervallen, enkel ik sloot mij aan en u sluit af. daar zal ziggo natuurlijk heel anders tegenaan kijken. mij advies is storneren de maandbedragen en zien waar het schip strand. als u een toezegging van afsluiting heeft houd dit m.i. in elke rechtszaak (komt er niet van hoor) stand. wel gaat men dreigen met afsluiten dat is prima, u wilt niets anders. in de voorafgaande reacties kunt u lezen dat dit dreigen nog wel eens ten voordele uitpakt. onderstaande tekst heb ik van de zigg site onder het hoofdstuk opzeggen, dus vraag ik mij in ernst af waar men die drie maanden termijn vandaan haalt. nogmaals ik zou het scherp gaan spelen.


""de abonnementen van ziggo (en casema, @home en multikabel) zijn elke dag opzegbaar. de opzegtermijn is 1 maand en gaat in op de dag dat ziggo je opzegging ontvangt. dus opzegging op 13 mei betekent dat 13 juni de eerst mogelijke einddatum is van het abonnement. natuurlijk kun je ook een latere einddatum kiezen"".