Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

dobby
dobby - 31-03-2012 17:38:16
Elektronica & TV

Ziggo onbereikbaar en slechte service

[quote=likkepot68 schreef op vrijdag 30 mrt 2012, 16:44]laten we wel wezen de mensen van dat callcenter werken ook alleen maar het lijstje af dat ze op hebben gekregen van ziggo. zij doen enkel hun werk en door tegen ze te keer te gaan kom je echt niet verder. ik heb ook geen enkel probleem met de callcenters wel met de manier hoe deze monopolist omgaat met zijn klanten ze zijn nu naar de beurs , hadden ze niet eerst beter wat aan andere lopende zaken kunnen doen.klantenserivice is flink verbeterd.. was al niet slecht (ok - op persoonlijke title), maar laten we wel zijn, de mensen die er zitten (ok - die ik aan de lijn krijg) doen hun best, binnen hun mogelijkheden.. (zit hier met een structureel probleem, zelfs de "afdeling error management" (??) kan het niet vinden).. elke 6 weken ofzo vallen er wat bitjes om in de telephony settings.. maar goed.. de mensen die je te spreken krijgt doen echt hun best voor je.. en de laatste erm.. lemme guess.. 5 jaar ofzo??? bellen ze netjes terug.. belafspraken word waargemaakt.. zelfs (ok - 1 keer tbh) een spontaan geinitieerde actie van hun kant.. of alles nog goed liep enzo..

er zijn (blijkbaar) dingen die inter nog structureel vaud gaan, maar de mensen die je aan de lijn krijgt (de call centers), en ook de hogere lijns opvolgens daarvan, doen wel hun best.. allemaal binnen hun mogelijkheden/bevoegdheden..

dus wat je ook van ziggo kan vinden: nauwelijks bereikbaar? ( meerdere manieren, en zelfs gratis live phone support als je ook ziggo telefonie afneemt) -- slechte service? de mensen die je in eerste instante te spreken krijgt doen echt hun best voor je.. maar ja, als je alleen maar "in de daluren" ingehuurd bent om support te verlenen dan kan je idd niet alle details weten.. das ook niet realistisch... bel dan terug tijdens office-hours en stel je vraag opnieuw.. of boek een terugbel afspraak..

note: heb niets met ziggo te maken dan dat ik daar een klant ben, overigens wel een steeds meer tevreden klant, maar toch wel met wat reservaties..