Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ag
agneske - 04-04-2012 16:32:45
Computers & Telefonie

Opzegging bij ziggo en toch door laten lopen

Gisteren een aanmaning ontvangen van ziggo: het gestorneerde bedrag van maart voor een z.g. analoog tv-abonnement ad 16,95 + boete van 10,00, dus 26,95 binnen 5 dagen over te maken!
mijn antwoord:
" vandaag kwam er bij mij een aanmaning van ziggo binnen, brief en enveloppe zonder datum van ontvangst, met daarin een nog openstaande factuur, t.w. het door mij gestorneerde bedrag ad 16,95 met daar bovenop 10,00 aanmaningskosten, binnen 5 dagen over te maken op 115856730.
dat ik hiertegen bezwaar maak behoeft geen betoog.
integendeel ik verzoek u de teruggave van 33,95 euro, eveneens binnen 5 dagen op mijn rekening 83935 over te maken.
over bovenstaande heb ik uitgebreid contact gehad met kassa en de consumentenbond ( lidmnr. 3847535) en mijn rechtsbijstandsverzekering (univé) en stuur ik hen een kopie van deze brief toe, evenals naar de ziggo directie, i.c. ceo dhr. bernard dijkhuizen".
wordt vervolgd, agneske