Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

alk
alk - 06-04-2012 20:39:36
Computers & Telefonie

Problemen met xerox printer

@1paul, ik heb deze uitzending ook gezien. door deze uitzending en vergelijkbare informatie in de consumentenprogramma's weet ik dat de garantie naar 2 jaar verlengd is.
in het eerste jaar moet de verkoper bewijzen dat de consument de fout veroorzaakt heeft, in het 2e jaar moet de consument bewijzen dat het probleem niet bij hem ligt.
ik had graag de originele wet tekst bij de hand gehad, dan beland je niet in een wellis/nietes discussie.
mocht iemand deze tekst weten te staan, graag reactie.

=hanneke schreef op vrijdag 6 apr 2012, 19:04: alk,
overigens moet u voor garantie in eerste instantie bij de winkelier zijn, en niet bij de fabrikant. heeft u daar al contact mee gehad?

dat is een goede, ik zal contact opnemen met de webwinkelier. juist omdat xerox, en niet de verkoper, de garantie aan huis verstrekt was mijn eerste reactie om bij xerox aan te kloppen.