Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ka
kari_zara - 06-04-2012 22:32:19
Computers & Telefonie

Opzegging bij ziggo en toch door laten lopen

Beste agneske,

heel toevallig, las ik je artikel via de kassa nieuwsbrief. en dit verhaal kwam mij enigszins bekend voor, per 1 maar 2012 overgestapt naar online, die voor mij de opzegging bij ziggo regelde. ook een bevestigingsbrief ontvangen voor alles-in-1.
maar toen ik de "laatste" factuur ontving kreeg ik toch argwaan en wat blijkt! precies hetzelfde verhaal. heb direct ziggo gemaild, maar die geven aan dat zei alleen een opzegging voor internet en telefonie hebben ontvangen. en ik pas per 29 april analoge tv kan opzeggen. vandaag heb ik een incasso ontvangen, die ik onder protest heb betaald. graag blijf ik op de hoogte van de ontwikkelingen in jou "zaak" en wil je dus laten weten dat ze dit geintje bij meer mensen proberen uit te halen. ik ga nog contact opnemen met online en ziggo weer mailen dat dit absoluut niet kan! wordt dus ook vervolgd!