Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ziggo Webcare
Ziggo Webcare - 10-04-2012 12:18:29
Computers & Telefonie

Opzegging bij ziggo en toch door laten lopen

Beste kari_zara en agneske,

bedankt voor jullie verhalen en de rest bedank voor de antwoorden. graag zou ik het een en ander voor jullie willen uitzoeken. ik kan nu helaas nog geen duidelijk antwoord geven, maar als ik jullie gegevens heb dan ga ik even kijken wat ik kan doen.

als jullie je klantgegevens (postcode, huisnummer en klantnummer) via een mailtje naar mij toe willen sturen dan pak ik het hier verder op. je kunt mij bereiken op ziggowebteam@ziggo.nl

gebruik graag het onderwerp: webcare || opzegging bij ziggo en toch door laten lopen ||

alvast bedankt en onze excuses voor deze vervelende situatie.

met vriendelijke groet,
ziggo webteam alex