Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

be
bertboudewyn - 10-04-2012 18:37:48
Huishouden & Energie

Nespresso koffie machine

Positieve geluiden vanaf deze zijde.

in turkije, daar verblijf ik regelmatig, gekocht saeco odea go espresso machine.
bleek 1 onderdeel te ontbreken, hiervoor mezelf bij importeur/service-leverancier in turkije mij 7 weken ingespannen, telefoontjes, mails. alles belooft en tenslotte het antwoord, dat het betreffende onderdeel (koffiebonendeksel) niet meer leverbaar zou zijn.

ik ga op internet naar saeco nederland en kom bij philips terecht in een rechtstreeks chatgesrpek, wat aangenaam!!!! daar ontving ik de link voor de saeco-service nederland en binnen 2 uren nadien had ik het onderdeel reeds voldaan en was het op transport naar turkije.

ik drink dagelijks met volle teugen heerlijk espresso!!!!!!!!