Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

de
dekacomfort - 11-04-2012 09:30:47
Huishouden & Energie

Dekacomfort.nl alias fauteuildiscount.nl

In reactie,

de bovenstaande (arfo) klacht van 2010 was snel opgelost.

wij hebben intussen duizenden klanten zonder klachten bediend, als er al eens klacht was, is die altijd goed opgelost. hier zijn wij trots op!

dat er geen service van ons verwacht mag worden (zoals steef stelt) en geen kwaliteit wordt geleverd, is natuurlijk volstrekt onzin. wij werken met de 3 grootste topfabrikanten uit duitsland die ieder een eigen servicedienst hebben en bij de klant aan huis de service verleent ten alle tijde!

waarom noemen wij ons fauteuil discount?
omdat wij geen dure showrooms hebben. wij werken met internet en demonstratiebussen door heel nederland, hierdoor besparen wij enorm op de kosten. op deze manier kunnen wij onze producten voordeliger aanbieden.

waarom kiezen wij niet voor nederlands fabricaat?
in nederland zijn maar een paar spelers op de markt, deze maken de zogenoemde ziekenfonds- stoelen, groot en pompeus, die men niet in de woonkamer wil hebben staan.
duitse fabrikanten maken mooie strakke modellen met een perfecte zit en langdurige garanties.

wij danken al onze klanten die het vertrouwen in ons hebben gehad en onze toekomstige klanten verwelkomen we graag.

deka comfort / fauteuil discount
http://www.fauteuildiscount.nl">je tekst hier...