Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ag
agneske - 12-04-2012 10:37:58
Computers & Telefonie

Opzegging bij ziggo en toch door laten lopen

Het antwoord van ziggo is niet alleen onbevredigend, ook misleidend: als je alles in 1 opzegt en je hebt telefoon,internet en tv dan zeg je drie abonnementen op, dat mag duidelijk zijn.
als ziggo in de opzegbrief nou duidelijk had aangegeven: "cliënt u zegt tv/internet/telefoon op, maar het analoge tv-abonnement blijft doorlopen, dan zijn ze eerlijk bezig.
naast de opzegging hecht ik eraan om nogeens aan te geven, dat t-mobile/online voor hetzelfde abonnement (en sneller internet!) 43 euro/mnd vraagt, en ziggo 63. je bespaart 240 euro per jaar, dat is toch geen kleinigheid! de hard-diskdecoder krijg je er gratis bij, bij 2-jarig contract.
en dan dreigt ziggo ook nog met een deurwaarder, en dat voor 16,95 euro!
kari_zara, wordt vervolgd!