Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

tdehond
tdehond - 13-04-2012 18:21:46
Computers & Telefonie

Opzegging bij ziggo en toch door laten lopen

De klant dient in een aangetekende brief aan ziggo uit te leggen wat met "alles" bedoeld wordt:
analoge tv ( de instinker omdat daar niet aan gedacht wordt door de te goeder trouwe klant)
digitale tv + eventuele extra pakketten
telefonie + eventueel belvrij
internet + eventueel plus, extra of basis daarbij vermeld.
trek meteen toestemming tot automatische incasso per direct in. dat maakt alle a.i.'s erna onterecht!
copie brief + verzendbewijs bewaren.

=agneske schreef op donderdag 12 apr 2012, 10:37: het antwoord van ziggo is niet alleen onbevredigend, ook misleidend: als je alles in 1 opzegt en je hebt telefoon,internet en tv dan zeg je drie abonnementen op, dat mag duidelijk zijn.
als ziggo in de opzegbrief nou duidelijk had aangegeven: "cliënt u zegt tv/internet/telefoon op, maar het analoge tv-abonnement blijft doorlopen, dan zijn ze eerlijk bezig.
naast de opzegging hecht ik eraan om nogeens aan te geven, dat t-mobile/online voor hetzelfde abonnement (en sneller internet!) 43 euro/mnd vraagt, en ziggo 63. je bespaart 240 euro per jaar, dat is toch geen kleinigheid! de hard-diskdecoder krijg je er gratis bij, bij 2-jarig contract.
en dan dreigt ziggo ook nog met een deurwaarder, en dat voor 16,95 euro!
kari_zara, wordt vervolgd!