Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

tot15karakters
tot15karakters - 17-04-2012 17:27:46
Geldzaken & Recht

Deur aan deur verkoop

Jammer, ik had graag bij uw bedrijf een contract gesloten maar omdat u een niet gewenste verkoop methode gebruikt moet ik het nu elders afnemen.

dit doe ik aan de deur en telefoon en hou je er ook aan.
dan kost het meer klanten dan het opleverde.

ik vergelijk en lees rustig online en beslis nooit binnen enkele minuten.
1 week bedenktijd en je maakt minder fouten.

mijn verhaal dat ik juist nooit iets wil indien zij ook aan de deur of per telefoon verkopen en dan wegwezen.
ja maar... en ik luister niet verder.

bel me niet, ik heb hier een fluitje voor dus hangen zij wel op.
negeer elk bedrijf met foute verkoop methode en zelfs als ik al klant zou zijn is het een reden om op te zeggen en elders iets te zoeken.