Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ag
agneske - 18-04-2012 08:33:24
Computers & Telefonie

Opzegging bij ziggo en toch door laten lopen

In mijn situatie kwam ziggo met een telefoontje: excuus en we storten de kosten van het analoge abonnement terug (3 maanden) nu maar hopen dat ziggo dat ook gaat doen in al die andere gevallen. ik zou zeggen blijf protesteren en storneren. ook heb ik ziggo gemeld dat we nu mogen verwachten, dat in de opzeggingsbrief altijd vermeld wordt: "denk erom uw analoge abonnement ad 16,95/maand blijft doorlopen". dank voor jullie reacties en succes.