Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ma
martinea - 23-04-2012 14:03:12
Voeding & Gezondheid

Ervaring met kapotte bloom kinderstoel en slechte service??


hoi

wij hebben inderdaad ook slechte ervaring met de bloom kinderstoel.
bij ons is helaas ook de voetensteun afgebroken (en we kunnen nog 2 gezinnen waarbij dit is gebeurt).
we hebben toen een klacht gestuurd en kregen ook de reactie dat ons kind er te wild mee is omgegaan, een kind van 1!!
we kregen geen nieuwe aangeboden maar konden er wel 1 kopen.
we hebben dit niet gedaan omdat we het echt belagelijk en onveilig vinden dat van zo'n dure kindestoel de voetensteun kan afbreken.
we hebben toen weer een maitje terug gestuurd maar hier helemaal geen reactie meer op gehad.