Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ap
apjk - 01-05-2012 10:47:43
Computers & Telefonie

Tariefverhoging als gevolg van inflatie

Krijg nou ook te zien, dat ze deze verhoging toepassen. ik ben wel verrast en vind dit niet leuk.
ze hebben ook de klantenservice ( tel.nr 1200), die voorheen gratis was ook zonder iets te zeggen ten koste van je beltegoed gezet. heeft me een hoop geld gekost, toen ze problemen met mijn internet hadden.
ze hebben toen ook per ongeluk mijn sim geblokkeerd. je raad het al eer dat je er achter komt dat dat dan de oorzaak is dat je helemaal niks meer kunt ben je al heel veel in de wachtstand geweest bij t-mobile en tikt al je beltegoed weg. om dan tegen een hoog tarief buiten je bundel verder te gaan. wie wil nu nog de klantenservice bellen, die je van de regen in de drup helpen. er zijn bij t-mobil wel heel veel veranderingen in negatieve zin bijgekomen. voorheen liep het beltegoed dat niet opgemaakt was ook over naar de volgende maand. dat hebben ze ook al om zeep geholpen. straks gauw andere mobile-provider zoeken !!!!!!!!!
aad