Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ru
ruitenboer - 03-05-2012 17:58:02
Auto & Vervoer

Hybrid-rijders zijn profiteurs

Wettelijke regels zijn regels en daar moet je niet anders over zeuren dan via de stembus.
je mag wel zeuren maar dat is dan over de regels voor de labels. want het ene b label (kleineren motor en lichter in gewicht) is het andere niet.

citroen cs 3 95 gram co2 b label
bmw 320i 147 gram co2 b label
audi a4 127 gram co2 b label

alfa romeo mito 1.6 jtdm s&s distinctive 114 gram co2 heeft een d label.
citroen c3 1.4 vti tendance 134 gram co2 c label

ik heb er zo maar een paar uitgepikt maar er zijn heel veel meer voorbeelden

als je dus als overheid zulke belangrijke zaken hangt aan zo'n krakkemikkig systeem, wat bovendien niets zegt over de werkelijke verbruiken ben je als overheid niet echt goed bezig.