Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ar
arjanm - 08-05-2012 18:49:35
Computers & Telefonie

Ziggo heeft live tv voor pc en android teblet geblokkeerd

@jorisw. ik heb ruim anderhalf jaar regelmatig gebruik gemaakt van de live tv mogelijkheid via de eigen website van ziggo en volgens mij bestond deze mogelijkheid al veel langer. er is dus geen sprake van een nieuwe functie welke als eerste voor het apple platform wordt uitgerold. kort na de introductie van de live tv via de ziggo app voor de ipad/ipod is plotseling de stekker uit de windows-stream getrokken. klachten bij ziggo leidt tot draaikonten met onder andere verklaringen als 'een rechtenkwestie' of 'te weinig gebruikers'. op mijn schriftelijke vraag over de stopzetting van live tv de kreeg ik als schriftelijke reactie dat het niet mogelijk was om mijn vraag schriftelijk te beantwoorden. telefonisch kreeg ik geen verklaring, anders dan 'beleid van de directie'. na lang aandringen beloofde de klantenservice medewerker mijn klacht 'te noteren voor de directie'. een onfrisse zaak..........en ik blijf verstoken van tv op mijn pc/tablet zonder dat er een oplossing is geboden.