Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

da
davith - 16-04-2004 12:00:51
Computers & Telefonie

Aankoop pc van de lidl

Ik werk nou samen met de consumentenbond en in een onderzoek van circa 1 jaar geleden is gebleken dat de service van de medion pc's van de aldi (nu ook in de aanbieding) 100x beter is dan die van de lidl, bij deze laatste supermarkt vinden dat je het maar moet uitzoeken met de garantie en naar goede ondersteuning kan je fluiten. het is zelfs zo erg dat ze je boos de winkel uitzetten als je blijft doorgaan over dat je toch echt recht hebt op reparatie. de service van de aldi is daarintegen prima, een uitstekende helpdesk die binnen 3 dagen een monteur stuurt die het bij je thuis maakt. en ook als je met een probleem zit kan je bij aldi, en de helpdesk prima terecht. dus:
gouw kijken waar de aldi zit!!!, als het bij u momenteel niet in de aanbieding mocht zijn (soms gelden lokaale aanb.) dan even 1/2 jaar wachten a.u.b dat is het wel waard.

d. de vries