Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
versmissen - 16-04-2004 12:00:52
Computers & Telefonie

Aankoop pc van de lidl

Ik heb zelf zo'n 2 jaar geleden een computer gekocht bij lidl. deze werkt nog steeds naar volle tevredenheid! ik heb er een aantal maal problemen mee gehad en om deze op te lossen moest een gratis telefoonnummer gebeld worden. hier werd opgenomen door een nederlandstalige medewerker die de klacht opnam. meestal dezelfde dag nog wordt er contact opgenomen door een duitstalige monteur die dezelfde week nog langskomt. hij keek bij mij in ieder geval of hij het ter plaatse kon repareren. dit was bij mij gelukkig het geval, er is tot 2x toe een nieuwe harddisk geplaatst i.v.m. de levering van een verkeerd type aan degene die de computers in elkaar zet. al met al een prima service!!