Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

kndvanderekgn
kndvanderekgn - 12-05-2012 08:09:08
Computers & Telefonie

Aldi verkapte verkooptruc

Ook ik was met nog een persoon op 22 april een kwartier voor het opengaan van de winkel aanwezig. we waren maar met zijn tweeën en die persoon liep zijn smartphone toch mis. "we hebben er maar twee gekregen" was de verantwoording van de kassa-mevrouw. ik had puur "geluk" hetgeen tot op heden idd zo lijkt te zijn.
het enige waar ik mijn twijfels bij heb gekregen is de kwaliteit van de accu.
als ik er niet mijn voordeel mee zou kunnen doen ivm mijn werkzaamheden als vrijwilliger, dan had ik hem zeker niet aangeschaft; het is in vergelijking met de gewone mobiel niet zo'n handig apparaat om bij je te dragen. voor de over het algemeen goed functionerende aldi garantie echter een aanschaf die me in die twee jaar, dat die garantieperiode duurt, het vertrouwen geeft om te concluderen dat ik geen miskoop heb gedaan; de vrije keuze van provider, het simlock vrije dus, is ook wel wat waard.een abonnement heb ik wel op jaarbasis maar bij de huidige provider zijn er "goedkope" abonnementen mogelijk, we gaan het meemaken. wellicht zijn er meerdere mensen die na drie weken al een conclusie kunnen trekken over deze aanschaf bij de aldi cq medion ? (medion ben ik ook al jaren mbt laptop etc mee vertrouwd)