Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ke
kevklef - 15-05-2012 23:33:17
Computers & Telefonie

Hoge rekening door smsadvies

klanten service van vodafone heeft mijn nummer late blokeren op 28/3 2012. ja hoor een maand later in mijn rekening staat 5511.
uit niewsgierigheid heb ik oproeplog geopen, ya hoor dat staat dat ik op 3669 en 5511 gebeld heb. en in mijn bericht dat ik 4004 3669 sms verzonden. hoe kan dat ? mobiele staat uit .

mvgr.
eny

=vodafonewebcare schreef op maandag 4 apr 2011, 10:32: beste hdk,

gebruik deze tips om te voorkomen dat je in de toekomst te maken krijgt met ongewenste sms-diensten:

- laat je mobiele telefoonnummer niet achter op een website waarop staat dat je kans maakt om iets te winnen.
- door “ok” te sturen naar een viercijferig nummer abonneer je je op een sms-dienst. doe dit alleen als je dit sms-abonnement ook daadwerkelijk wenst.
- zodra je kosten voor ongewenste sms-diensten op jouw rekening ontdekt, stuur dan direct “stop” naar de viercijferige code waar je berichten van ontvangt.
- blokkeer je nummer volledig voor betaalde sms-diensten door je aan te melden op www.smsdienstenfilter.nl.

ik wil graag het één en ander voor je vriendin onderzoeken. kun je haar vragen om ons een e-mail te sturen met haar 06-nummer, naam, adresgegevens en een kopie van een geldig legitimatiebewijs? ze kan e-mailen naar webcare.nl[at]vodafone.com (vervang [at] door @) en vermeld in het onderwerpveld kassa/hdk.

zodra ik de e-mail heb ontvangen, neem ik deze in behandeling.

met vriendelijke groet

christianne
vodafone webcare nederland[/quote=vodafonewebcare schreef op woensdag 26 jan 2011, 08:10: beste john,

mijn excuses voor het ongemak. ik zie al wat er is mis gegaan. in bovenstaand bericht staat het verkeerde e-mailadres.

ons juiste e-mailadres is: webcare.nl[at]vodafone.com (vervang [at] door @ ).

wil je je gegevens alsjeblieft nogmaals toesturen?

als ik je gegevens heb ontvangen, neem ik zo snel mogelijk contact met je op per e-mail.

met vriendelijke groet,

jeffrey
vodafone webcare nederland