Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

tr
trapm - 16-04-2004 12:01:05
Computers & Telefonie

Demon

Vroeger, toen isdn nog als nieuw gold (ca 1996), had ik een inbel account bij demon. de helpdesk was perfect, beantwoorden van vragen ging soepel en snel. toen adsl gemoongoed begon te worden, 2 jaar geleden, stapte ik over naar wanadoo adsl vanwege de kosten. demon was gewoon te duur op dat moment. het afscheid viel mij zwaar en heb ik vrijwel dagelijks betreurd. een 2-tal maanden geleden ben ik terug 'op honk' gekeerd en ben ik weer naar demon overgetspat. enkele dagen zonder adsl gezten, maar nu dan weer full speed online. de aanvraag duurde precies 4 weken en is zeer snel te noemen in adsl land. de newsservers gaven nog wat capaciteits problemen na de toeloop van vele nieuwe klanten maar daar is men hard aan aan het werken. de toeloop zorgde ook voor overbelasting van enkele nrp's welke vervolgens binnen een week werden vervangen door nieuwere en snellere. tevens sluit men nu even zn nieuwe klanten zoveel mogelijk aan via babyxl ipv bbned om deze probleempjes te tackelen. dit toont aan dat men zn klanten zeer serieus neemt en snel tot actie overgaat in gevak van problemen. samen met cistron en xs4all staat demon op eenzame hoogte in internet land.
ik heb overigens een 8mb/1mb lijn a €65 per maand. de meerprijs tov wanadoo (52,25 voor een 1024/320 lijn) is alleszins zeer redelijk.