Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 17-05-2012 22:02:22
Geldzaken & Recht

Turkisch airways-creditkaart eis

Okkievanos schreef op donderdag 17 mei 2012, 16:23: voor een vriendin (70), die in het buitenland woont, heb ik een reis betaald bij turkisch airways. betaald met mijn visa creditkaart.
nu wil turkisch airways dat ik persoonlijk aanwezig ben als ze inboekt, met mijn creditkaart. anders moet opnieuw betaald worden.
dit betekent dat ik naar het buitenland moet om naast haar te gaan staan bij het inboeken.
ze kunnen toch zien dat het betaald is!!!!!!!!!!!

if the credit card holder is not the passenger, credit card holder must be present with the passenger(s) at the check-in counter with his/her credit card (used for the payment) and his/her valid identification card or the credit card holder must apply one of the turkish airlines sales offices to show the credit card (used for the payment) and his/her valid identification card before the first flight.

bovenstaande staat op site airline vrij vertaald via bing translation

als de eigenaar van de creditcard niet de passagier is, credit card houder moet met de passagiers bij de check-in balie aanwezig met zijn credit card (gebruikt voor de betaling) en zijn/haar geldige identiteitskaart of de credit card houder moet een van de verkoopkantoren van turkse luchtvaartmaatschappijen te tonen van de creditcard (gebruikt voor de betaling) en geldige identificatie kaart voor de eerste vlucht van toepassing.

dus ga naar een verkoop kantoor met credit card en geldig legitimatie bewijs

gr henk