Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

remi
remi - 18-05-2012 10:09:35
Vakantie & Reizen

Vakantie

Ik heb de volgende mail gekregen

geachte heer/mevrouw

hartelijk dank voor uw e-mail.

zelf behulpzaam bedoelen we mee kunt u aanboord zelf eten en drinken geen medische hulp nodig aan boord.

u mag alleen reizen indien u niet hulpbehoevend bent aan boord, cabine personeel mag u niet helpen
bij het in of uit de stoel gaan tijdens de vlucht, wel kunnen zij de rolstoel voor u brengen indien
deze aanwezig is aan boord.



met vriendelijke groeten,

klm cares

ik heb hun weer een mail geschreven:

dank voor deze uitleg,

ik denk dat u een vergissing maakt.
ik denk dat u zelfredzaam bedoeld.
behulpzaam vind ik dat ik koffie of thee moet inschenken.
of de passagiers moet helpen.
en dat ben ik toch echt niet van plan hahahaha.
wel heb ik denk ik problemen ,met het naar de toilet gaan.
omdat deze erg smal zijn, heb ik mijn maatregelen genomen.
ik maak nogal een lange reis, en denk dat ik toch gebruik moet maken van het toilet.
ik weet dat jullie mij er niet mee mogen helpen, daarom heb ik maatregelen genomen

verder heb ik ergens gelezen dat ik niet alleen mag vliegen, en dat ik een begeleider moet hebben.
http://europa.eu/legislation_summaries/consumers/protection_of_consumers/l24173_nl.htm">je tekst hier...

gehandicapten
luchtvaartmaatschappijen kunnen mensen met een handicap alleen weigeren om veiligheidsredenen of als het vliegtuig of de deuren niet groot genoeg zijn. in sommige gevallen kan de luchtvaartmaatschappij eisen dat de gehandicapte persoon wordt begeleid. de luchtvaartmaatschappij moet de persoon binnen 5 dagen na de boeking hiervan op de hoogte brengen.

ik weet niet of dit bij u bekend is.

want ik wil toch niet een duur ticket betalen, en dat ik dan bij het vliegtuig aankom en dat ik dan geweigerd word.



met vriendelijke groet,

hier heb ik nog geen antwoord op gekregen.