Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ultraglide1998
ultraglide1998 - 19-05-2012 20:04:06
Computers & Telefonie

Tele2 mobiel: meteen al ellende

Een chatgesprek met tele2 .......

ilona zegt:dank u. waarmee kan ik u helpen?

u zegt:ik heb een mail getsuurd naar betalingsbewijs@tele2 en zou binnen 24 uur antwoord krijgen maar heb nog niets gehoord

ilona zegt:een betalingsbewijs wordt behandeld. hierop worden klanten niet gebeld.

ilona zegt:heeft u nog andere vragen?

u zegt:mail misschien ???

ilona zegt:nee.

u zegt:dus die 24 uur slaat nergens op

ilona zegt:een betalingsbewijs welke verzonden wordt wordt in behandeling genomen, maar er volgt geen klantcontact.

ilona zegt:het is binnen 24 uur verwerkt.

u zegt:wat is dat voor een onzin ?

ilona zegt:tele2 heeft een telefonische klantenservice, een chatservice en een postadres. geen e-mailadres waar vragen naartoe verzonden worden.

ilona zegt:heeft u nog andere vragen?

u zegt:als ik iets opstuur is het toch het minste dat er een antwoord op kan volgen

ilona zegt:dat is in het geval van een brief wel zo.

ilona zegt:niet op een betalingsbewijs.

ilona zegt:heeft u nog andere vragen?

u zegt:ja

u zegt:hoe weet ik dan wat jullie respons op mijn bewijs is.

ilona zegt:er is een betaling van 9.73 euro ontvangen, dus het bewijs zal gearchiveerd worden.

u zegt:uw service staat echt op een ongekend niveau .