Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ar
arjanm - 21-05-2012 17:47:30
Computers & Telefonie

Ziggo heeft live tv voor pc en android teblet geblokkeerd

@ziggowebteam.

je stelt:
"op dit moment zijn we nog bezig met het ontwikkelen van de optie "live tv kijken" op andere platformen dan de ipad en iphone."

dit is een onjuiste (leugenachtige) stelling. meer dan anderhalf jaar heb ik via de laptop gebruik gemaakt van de live-tv functie via de eigen website van ziggo. sinds kort heb ik een android tablet en ook via deze tablet kon ik de live stream van ziggo bekijken.
sinds kort is deze (platform-onafhankelijke) live tv functie via de website echter beeindigd en is live tv via internet exclusief beschikbaar voor ipad/iphone.

ik heb geprobeerd om bij ziggo een klacht in te dienen maar klantenservice weigerde mijn klacht in behandeling te nemen. pas na stevig aandringen heeft de klantenservice medewerker mij beloofd om mijn klacht 'bij de directie onder de aandacht te brengen'

mijn conclusie: ziggo bevoordeelt ipad/iphone en is leugenachtig bij het beantwoorden van klachten. ik heb deze klacht inmiddels gedeponeerd bij de consumenten autoriteit.