Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

remi
remi - 22-05-2012 23:30:42
Vakantie & Reizen

Vakantie

Vanavond de volgende mail gekregen van het reisbureau:

wij hebben vandaag het volgende bericht ontvangen m.b.t. de “zwart-op-wit” verklaring van cathay:

“als betrokken cliënt een schriftelijke verklaring wil ontvangen zal hij zich schriftelijk moeten wenden tot klantenservice in enschede.”

dit betekent dat u op papier dient te zetten dat u een schriftelijke verklaring wenst van cathay.

daarna kunnen wij uw brief, samen met een begeleidend schrijven doorsturen naar holland international.



uiteraard hoop ik dat e.e.a. duidelijk is voor u.

met vriendelijke groet,

reisbureau

dus: de vliegtuigmaatschappij meld mij telefonisch dat ik niet mee mag (na een maand ipv binnen 5 werkdagen), en dan wil ik dat schriftelijk op papier hebben met de rede waarom ik niet mag, moet ik dit schriftelijk aanvragen waarom ik niet mee mag..

vreemd....